W świetle nowej epidemii koronawirusa, 1Dental rozpoczął współpracę z DialCare Telemedycyna usług, aby pomóc Ci dostęp do zdalnej i przystępnej opieki zdrowotnej w środku tej pandemii.

1Dental będzie oferować usługi telemedyczne DialCare bezpłatnie przez następne 90 dni przy zakupie naszych dentystycznych planów oszczędnościowych.

Jak działa DialCare?

Członkowie DialCare Telemedicine otrzymują nieograniczony dostęp do zdalnych konsultacji lekarskich z licencjonowanymi lekarzami za pośrednictwem telefonu lub czatu wideo. Lekarze są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zdiagnozować objawy i przepisać leczenie.

Po uzyskaniu dostępu do planu, można zaplanować połączenie poprzez stronę internetową DialCare na komputerze lub pobrać aplikację na telefon. Każda rozmowa kosztuje tylko 40 dolarów.

Podczas wirtualnej wizyty, będziesz dzielić się swoimi objawami i pytaniami z lekarzem i otrzymasz poradę, diagnozę i leczenie z bezpieczeństwa i komfortu swojego domu. Podczas konsultacji lekarskich dostępne są również osoby posługujące się językiem hiszpańskim.

Korzystając z DialCare, lekarz może pomóc Ci ustalić, czy masz koronawirusa lub inne powszechne schorzenia, w tym:

Infekcje dróg oddechowych Alergie Gorączka Astma Infekcje zatok Zapalenie oskrzeli Przeziębienie Grypa Wysypka Infekcje dróg moczowych I więcej...

Dlaczego Telemedycyna jest oferowana przez 1Dental?

Wierzymy, że ogólny stan zdrowia i zdrowie zębów wpływają na siebie wzajemnie. Dlatego chcemy zaoferować usługę, która pomoże Ci zadbać o oba te aspekty, szczególnie w tej bezprecedensowej sytuacji. 1Dental będzie oferować DialCare telemedycyny bezpłatnie (wartość 95 dolarów) z naszych indywidualnych planów oszczędnościowych stomatologicznych przez następne 90 dni. Dostępne są również zniżkowe stawki rodzinne.

"Działaliśmy szybko, aby upewnić się, że możemy dostarczyć ten produkt do naszych klientów tak szybko, jak to możliwe," powiedział Aaron McWilliams, dyrektor marketingu z 1Dental. "Wierzymy, że to spełni wielką potrzebę w naszym kraju w tej chwili dla osób i rodzin, które muszą porozmawiać z lekarzem bez konieczności udania się do fizycznej lokalizacji dla opieki".

Jest to następstwem niedawnych zaleceń urzędników służby zdrowia i rządu, aby korzystać z usług telezdrowotnych (takich jak DialCare) podczas epidemii koronawirusa, aby odciążyć szpitale i gabinety lekarskie. Jest to również pomocne narzędzie dla tych, którzy są najbardziej zagrożeni w tej pandemii i którzy zostali poproszeni, aby pozostać w domu:

Starsi dorośli Osoby zakażone wirusem HIV Osoby z astmą Kobiety w ciąży Osoby, u których już wystąpiły objawy podobne do koronawirusa

Usługa ta jest również przydatna dla wszystkich innych osób, ponieważ w tym czasie wszyscy zachowujemy dystans społeczny, aby "spłaszczyć krzywą".

Jak mogę uzyskać dostęp do tej usługi telemedycznej?

Nowi klienci

Odwiedź naszą stronę internetową lub zadzwoń do nas pod numer 800-372-7615, aby się zarejestrować. Jeśli zdecydujesz się na zakup online, wybierz Care 500 + Dental Access + DialCare przy kasie. Otrzymają Państwo dostęp do dwóch sieci planów oszczędnościowych (Careington Care 500 i Aetna Dental Access) oraz do telemedycyny DialCare.

Dowiedz się więcej o usłudze DialCare z 1Dental.

Obecni członkowie 1Dental

Ta ograniczona czasowo oferta jest dostępna również dla obecnych członków! Wystarczy zadzwonić do naszego działu obsługi klienta pod numer 855-329-6305, jeśli chcesz włączyć DialCare do swojego planu.

Podsumowanie

Wielu z nas martwi się o pandemię, która obecnie dotyka nasz kraj. Mamy nadzieję, że ta usługa pomoże złagodzić niektóre z tych niepokojów. Jeśli zaczynają się Państwo niepokoić objawami występującymi u Państwa lub członków Państwa rodziny w domu, mogą Państwo skonsultować się z licencjonowanym pracownikiem służby zdrowia przez telefon lub za pośrednictwem czatu wideo, aby dowiedzieć się, co może się dziać i jakie leczenie jest Państwu potrzebne.

Zachowaj spokój. Zostań w domu. Zadbaj o siebie i o siebie nawzajem.